Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Holky byly a už nebudou

Tak tady máme zase první dny nového roku. Jaký asi pak bude? Kde kdo si dává nějaká předsevzetí, kde kdo nějak bilancuje.  Tak já to taky zkusím. Předsevzetí si dávat nebudu žádná, za to se trochu kouknu na to, jak to bude se mnou a s holkama. Smutné to téma. Už nejsem nejmladší, sice léta po čtyřicítce nejsou vůbec špatná, ale co se holek týče, tak když vám už táhne na padesát, tak jste outseider. Takový nezalévaný, zaprášený fikus stojící kdesi v koutě. Nikomu nevadí, je součástí inventáře a dotváří, mnohdy smutnou stafáž.

Sice jsem už nějaký ten rok na nějaké seznamce, ale znáte to, spíše předmět k pobavení. No, to nevadí! Ještě ale sem tam vzpomínám, jaké to bylo s holkama, když jsem byl mladý. Když se chodilo na tu střední a pak vejšku. Holek bylo spousta, kluků taky, seznámit se nebyl problém. Nikdo od nikoho nic moc neočekával a nejrůznější typy vztahů vznikaly jako „houby po dešti“. Stačilo si trochu postěžovat či zamachrovat (holky taky měly nějakou svou taktiku) a ta holka to pozvání – třeba na doučování z matematiky – přijala! O nic nešlo. Bylo to fajn. Rodila se zajímavá a zvláštní rande, od kterých, nikdo z nás, vlastně ani nic neočekával. A vycházelo to!

A dnes? Jak bych to jen vyjádřil? Naprostá katastrofa, to je asi tak to nejvýstižnější spojení. Holky už dávno nejsou holkami, jako byly dříve. Každá už má rozum, každá ví, co hledá (když si náhodou nemůže vzpomenout, tak to jistě najde na svém seznamu požadavků). Dříve téměř žádné požadavky nebyly, neboť  neměly opodstatnění. Dnes jsou! A tak ten chlap může být jakýkoliv. Vždycky se najde důvod, proč ho odmítnout, protože prostě něco nesplnil. Okay, proč vlastně ne. Bude to vypovídat jen o tom, že nám budou narůstat řady frustrovaných a nespokojených žen (můj názor je ten, že zde ještě nikdy nebylo tolik singl holek, jako dnes) a řady zdegenerovaných chlapů! To je jen důsledek.

A tak si vám dovolím přiblížit moji konkrétní situaci pohledem toho, jakou asi mám tak šanci na seznámení, třeba na seznamce, pohledem těch holek či žen. Nemusím si ani nic vymýšlet, stačí se začíst do spousty nejrůznějších profilů, kde se dočtete, co ty holky chtějí. Zastavím se jen u pár konkrétních bodů (další už pak zmiňovat nemusím, neboť jsou nepodstatné, když nesplníte ty předcházející).

Ve spoustě ženských profilů se dá najít, jako červená nit, hlavní poselství, co ta děvčata od nás kluků či mužů vlastně chtějí. Po přečtení spousty profilů zjistíte, že jeden z nejčastějších požadavků žen je, aby chlap byl sexy! Ok, osobně proti tomuto požadavku nic nenamítám, jen si myslím, že tohle slovo je vlastní ženám a k nám mužům se, jaksi, nehodí. Ani totiž nevím, jak má vypadat sexy chlap, ale to je můj problém. Asi má mít postavu vysportovaného atleta nejlépe s pekáčem buchet na břiše, široká ramena a další z řady parametrů. Také obličej nějakého modela či co ... Dobrá, proč vlastně ne. Takový já nejsem. Nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu. Takže tento bod nesplňuji. Další velmi častý požadavek je věkového charakteru. Prakticky u každé ženy je tohle (do jisté míry rasistické hledisko) zohledněno. Můj věk tedy je dalším problémem. Fajn, nedá se nic dělat, nesplňuji.  Třetím, velmi důležitým a zmiňovaným kritériem je nekuřáctví. Řekl bych, že u významné části  ženské populace je to nejvýznamnější vztahové kritérium. Protože jsem příležitostným kuřákem, který si u zvláštních příležitostí rád zapálí nějaký doutníček třeba s příchutí něčeho, jsem tedy opět hozen do pytle nepřijatelných a neakceptovatelných jedinců. Ok, opět nesplňuji.

A pak už jsou zde „méně významné“ požadavky. I když mluvit mužskou řečí o ženských požadavcích je naprosto trofalé a bezvýznamné, neboť do hlav holek nikdo z nás mužů nevidí a tudíž se v nich nemůže ani orientovat, natož vyznat. Většina holek nám ale něco vzkazuje a dost často mají i vyplněnu kolonku ohledně sexu. Bude to tím, že asi jim něco podstatného a důležitého ten sex říká (některé ženy už ani nevědí, co je to milování a jaký je zde rozdíl).  Rád se vyjádřím i k tomuto tématu. Nejsem žádný frajer (spousta holek mě sice považuje za sukničkáře, ale to je jejich problém, asi mě znají lépe, než se znám já sám)  a tudíž nyní, naplno, hovořit k tomuto tématu je nepatřičné. Takže to, co mohu sdělit, je tohle. Nemyslím si, že bych se vyznačoval či považoval se za novodobého Casanovu, takže i s tímhle bodem jsem na štíru a tedy v kolonce nevyhovující. Navíc jedna z teorií nám říká, že nejlepší sex je ten, který nemáte! (můj případ).

No a to je pro dnes asi tak vše. Zmíním už snad jen jednu věc. Prakticky v žádném ženském profilu jsem nenarazil na požadavek věrnosti! Ten je, dle mého názoru, tím nejdůležitějším a nejpotřebnějším. Ale není zmiňován a tudíž, zřejmě, ani vyžadován. Dosti neobvyklé, co říkáte? Ok, ale žijeme ve světě 21 století ... Já si ale vždycky myslel, že tohle je závažné téma a že každá žena či dívka chce chlapa či kluka věrného! Asi se mýlím a pletu. Ok, to nevadí. Nikdo z nás není neomylný. A tak si jen říkám: Má ještě u chlapa dnes nějaký význam slovo jako je charakter či hrdost? Nevím, ale asi ne. Tato slova byla nahrazena jinými, významnějšími. Můj názor je poněkud jiný. Jsem hrdý a pyšný na to, že u mě tato dvě slova znamenají spoustu toho nejdůležitějšího a nejpodstatnějšího! Jasně, chápu, že se zde jedná už jen o pouhý archaismus, ale mě to nevadí. Vím, že má hrdost či charakter mě jen stěžuje uplatnění na trhu „mezilidských vztahů“. Kdybych tyto hodnoty neměl, tak bych si totiž mohl vymýšlet. Mohl bych lhát, střádat nejrůznější plány lstí, které spolu s kuráží velmi dobře zabírají na lov děvčat. Zabírá i mnoho dalších věcí ... Já to mám ale složitější. Vlastně mě tyto mé „atributy“ jen brzdí v rozletu. Ale má to i jednu krásnou a pozitivní věc. Každé ráno či večer si mohu s klidným svědomím stoupnout před zrcadlo a říci si: Romčo, není to s tebou tak zlé. Jsi čestný muž. Nemáš se zač stydět! Nikomu jsi neublížil a žiješ tak, jak si obdivoval kdysi dávno jako malý kluk u tvých přátel mušketýrů. Jejich (i moje) čest a sláva, hrdinství, jeden za všechny a všichni za jednoho, ... Nic se od dětských let nezměnilo. I dnes mám ve svém srdci ten dobrý pocit! Jak ale všichni víme, každý musí platit svou daň. Ani mušketýři to neměli nikdy lehké. Vlastně zůstali sami, věrni svému ideélu a snu. A podobně jsem na tom i já. A nelituji toho!

Holky mě tedy budou míjet a já budu míjet je! Nevadí. Ušetřím alespoň spoustu času, nebudu muset řešit nejrůznější kraviny a malichernosti, atd. Budu volný jako pták! Jen nebudu mít klid na duši ...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Roman Mihola | sobota 3.1.2015 12:40 | karma článku: 12,87 | přečteno: 810x
  • Další články autora

Roman Mihola

Noční vlci – z ostudy upletený kabát !

Kdo jsou vlastně ti Noční vlci? Já bych řekl, že jsou to ti správní, hrdí, vlastenečtí Rusi, kteří mají svůj názor, své vidění světa. Můžou ho mít jakýkoliv. Popravdě já ho neznám, neměl jsem příležitost jej od nich slyšet. A znal bych ho rád. V demokraciích se přece netrestá za názory. Je to přesně naopak. Demokracie stojí a padá na názorech, je totiž jejich pupeční šňůrou! Co se ale stalo v případě oněch zmiňovaných Nočních vlků? Oni totiž udělali s tou nejen naší, ale i polskou a německou demokracií jen nic neříkající bramboračku :-)

29.4.2015 v 16:52 | Karma: 37,63 | Přečteno: 1551x | Diskuse| Ostatní

Roman Mihola

MS v hokeji z pohledu našich nejlepších hráčů

Chtěl bych zde rozebrat jednu dost divnou a neobvyklou věc. Nejsem si jist, zda jsem to vypozoroval jen já, ale něco tady nehraje. Chtěl bych se zmínit o tom, kdo z českých hráčů bude hrát na MS v hokeji v Praze a Ostravě, které, zanedlouhlo, propukne. Jeho oficiální start je naplánován na 1.5.2015. Asi mě všichni dáte za pravdu, že tohoto velmi prestižního hokejového turnaje by se měli zúčastnit ti nejlepší naši hráči. Mě teď nejde o to, abych usuzoval, kteří to jsou a kteří si to zaslouží. Na to tady máme dost expertů a ještě více fanoušků, kteří se budou předhánět v tom, kdo to má určitě být.

23.4.2015 v 16:58 | Karma: 10,69 | Přečteno: 531x | Diskuse| Sport

Roman Mihola

Fiala z ods je pokrytec, demagog a lhář, nebývalý ...

Včera po delší době jsem se podíval na diskuzi mezi premierem Sobotkou a Fialou z ods. Tento přestudovaný pán ověšený tituly před i ze jménem by měl být trochu uznalý, měl by umět přemýšlet, vidět situaci na pozadí faktů a měl by umět korektně argumentovat. Nevím, jestli to umí či ne, ale včerejší pořad Moravce ho usvědčil z těžké demagogie, pokrytectví a lží. Tento pán a já se ho nebojím nazvat naprostým chudákem a blbem, se v hodinovém pořadu dopustil deseti lží !! Přiblížím vám dění v této debatě a udělejte si všichni obrázek sami, co je Fiala za člověka! (Jen pro upřesnění, Moravec se do něj ani jednou pořádně neopřel a prakticky nic v jeho argumentaci mu nevytkl, prostě má, obecně, pravičáky rád).

20.4.2015 v 17:27 | Karma: 31,18 | Přečteno: 1570x | Diskuse| Politika

Roman Mihola

Mohou soudci Nejvyššího soudu lhát?! Neměli by se oni omlouvat?!

Neměli by oni platit odškodnění?! Když vše způsobili ... Kauza pánů Šnajdra, Tluchoře a Fuksy je nám všem všeobecně známá. Také je nám známo, že před soudem jsem si všichni rovni a každému se měří stejným metrem, či ono Nečasem vylhané – padni komu padni. Kalousek nám tvrdil, jací jsou tito pánové odborníci a experti (asi na všechno), že je posadí do dozorčích rad skoro každého státního podniku ... Já si myslím, že jsou to lotři, podvodníci a experti na machinace, tunelování, rozkrádání a další lumpárny. A nebýt soudců z Nejvyššího soudu v Praze, tak, možná, byli odsouzeni jako příjemci úplatků!

14.4.2015 v 17:00 | Karma: 24,54 | Přečteno: 587x | Diskuse| Ostatní

Roman Mihola

Kauza doktora Ratha v souvislosti s Nagyovou a justiční mafií (posuďte sami)

Začnu zdánlivě nesouvisející interpelací doktora Ratha z 27.10. 2011 na premiéra Nečase ohledně výše odměn, které pobírá vrchní ředitelka úřadu vlády, paní Nagyová. Interpelace probíhala takto. Rath řekl, že dostal znepokojivý dopis od zaměstnanců úřadu vlády, kde si stěžují na poměry, které zde panují a kde vše řídí paní Nagyová. Rath říká, že se dle nich zde jedná o nebývalé odměny v řádu statisíců. Premiér neodpověděl v zákonné lhůtě (tedy jednal protizákonně). Pak odpověděl zhruba takto. On to prý neví a jestli to chce znát, ať se zeptá vedoucího úřadu vlády. Nečas řekl, že ty informace nemá! (Výsměch od Nečase a lež z jeho strany). Rath řekl, že už tehdy, jako vedoucí sekretariátu na ministerstvu práce a sociálních věcí, když byl ministrem Nečas, pracovala tak mimořádně, že dostávala vyšší odměny než náměstci ministra! Dostávala statisíce, někdy i přes 500 tisíc korun měsíčně! Postoupila s ním i na úřad vlády. Prý řídí samotný úřad vlády a prý, možná, řídí i samotného premiéra. I zde dostává zcela mimořádné odměny, které jdou do statisíců i milionů. Prý asi dělá zcela mimořádné služby zvláštního charakteru, které mu žádný jiný pracovník nemůže poskytnout. Na tuto interpelaci reaguje Stanjura a řekne něco v tom smyslu, že je to nesmysl a že příště se může někdo zeptat, kolik berou vaši příbuzní. Rath tohle zvedl a řekl, že je nehorázné aby se někdo ptal, kolik berou příbuzní a že je dobře, že nám Stanjura potvrdil, že Nečas je s Nagyovou v nějakém přátelském vztahu, tedy asi intimním, protože příbuzní nejsou. V životě by mě nenapadlo, že je Nagyová v příbuzenském nebo nějakém bližším vztahu s Nečasem. Chápu, že někteří máme své slabosti a občas nám ujedou nohy. Může se to stát i premiérovi a pak se z pracovnice vlády stane i příbuzná. Nečas ji rytířsky chrání, tedy z chlapského hlediska je to i pochopitelné. Kdyby mě premiér napsal, že Nagyová je jeho přítelkyně, asi bych se neptal, asi bych se nad tím pozastavil. Říkal bych si, že i pan premiér má právo na své dny a nemusí mít vše pod kontrolou, je taky jen člověk. Ale on se v odpovědi tváří, že s Nagyovou nemá nic společného, že by další pokrytectví a póza?!

12.4.2015 v 21:15 | Karma: 28,91 | Přečteno: 1848x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Partneři z Francie vsadili každý sám podobná čísla, miliony vyhráli oba

17. května 2024  8:25

Jako o mimořádně vzácném případu hovoří experti o výhře ve francouzské loterii, ve které uspěli muž...

Vypadá to jako plakát k hororu. Brity vyděsil rudý portrét Karla III.

17. května 2024  8:16

Značnou pozornost vzbudil portrét, který si nechal vyrobit britský panovník Karel III. Dílo malíře...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  8:13

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Americkým Houstonem se prohnala mohutná bouře, vyžádala si čtyři oběti

17. května 2024  8:09

Nejméně čtyři lidé přišli o život při silných bouřkách, které se ve čtvrtek přehnaly přes město...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3568x
Jsem člověk, který se na věci a činy dokáže dívat nejrůznějšími způsoby, z mnoha úhlů pohledu a dovede je vidět i v kontextu nejrůznějších událostí. Mám rád sport, historii, umění i nesouhlasné názory. Nemám patent na rozum ani vidění světa, ale mám svůj názor, který se snažím podepřít argumenty či fakty. Živobytím jsem obchodník

Seznam rubrik